ROVER 75 2,0 l, fabricatie 2004, cod motor M 47R-85 KW
SIMPTOME: Porniri anevoioase, la rece dar mai ales la cald, motorul se opreste in sarcina din mers.
DIAGNOZA: Nu sunt erori, dar la bord se aprinde becul cu un triunghi si semnul intrebarii (alte pericole).
VERIFICARI: S-a verificat pompa ajutatoare de combustibil, aflata in partea dreapta a compartimentului motor, senzorul CKP de la volanta si alimentare ECU motor.
REZULTATE: Totul s-a gasit OK, in afara de faptul ca ECU motor se afla in apa (25% din suprafata lui).
CONCLUZII: Din cauza prafului si a umezelii in timp, s-a adunat mizerie, care a infundat orificiul de evacuare a apei de la ploi, in locul unde se afla ECU (dupa grila stergator, pe partea pasagerului). Astfel, calculatorul fara o izolatie prea buna si stand in apa, isi scurtcircuiteaza cablajul, intra in protectie, ducand la blocarea injectiei.
OBSERVATII: Dupa scoaterea mufelor si demontarea calculatorului ECU, acestuia se demonteaza capacul, se spala numai cu alcool industrial cablajul cu atentie si se monteaza la locul lui, fara a uita sa destupam orificiul de golire al apei aflat sub grila stergatoarelor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu