vineri, 9 august 2013

Motorul nu se tureaza in gol fara sarcina peste 4000 RPM, la Golf V 1,6 FSI.

VW Golf V 1,6/16V, fabricatie 2004, 85 kw, cod BAG.


SIMPTOME: Motorul nu se tureaza peste 4000 RPM si ralanti-ul este instabil.

DIAGNOZA: S-a gasit eroarea P2294= Regulatorul de presiune combustibil.

VERIFICARI: S-a verificat presiunea de combustibil din bara injectoarelor si s-a descoperit ca presiunea era mica si oscilanta.

CONCLUZII: In principiu, regulatorul de presiune este vinovat de presiunea mica si instabila de combustibil. Inainte de a da vina pe regulator, se va verifica presiunea din pompa de prealimentare dupa filtru de benzina si care trebuie sa fie de 4 Bari ( 0,54 litri in 30 secunde). In cazul acesta, s-a citit o presiune de 2,5-3 Bari, deci o presiune mai mica decat presiunea ceruta. Asadar vom inlocui mai intai filtrul de benzina.

OBSERVATII: Daca dupa inlocuirea filtrului de benzina, motorul are aceleasi simptome se va inlocui pompa de combustibil de prealimentare din rezervor. Aceste modele de Golf FSI, au si un sistem High-pressure, cu rolul de a ridica presiunea pe injectoare
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu