marți, 13 martie 2012

Turatia motorului nu depaseste 3500 RPM, lipsa acceleratie si MIL-ul aprins, la Ford Mondeo 2,0 D TDCI.

Ford Mondeo 2,0D TDCI, fabricatie 2004, 96 KW, cod motor FMBA/B.


SIMPTOME: In momentul cand acceleram peste 3500 RPM, se aprinde MIL-ul in bord (becul avertizare "CHECK"), motorul nu are putere in sarcina si acceleratia se limiteaza.

DIAGNOZA: In urma diagnozei, s-a descoprit erorile: P0190= senzor de presiune, circuit defect si P1000= eroare generata in urma stergerii erorilor prezente.

VERIFICARI: S-a verificat senzorul daca se alimenteaza cu 5 V, apoi s-a curatit si s-a montat la loc, urmarind in continuare parametrii pe diagnoza verificand presiunea in bara, care masura 385 Bari/800 RPM.

CONCLUZII: Presiunea de 385 Bari, este prea mare pentru turatia de 800 RPM. Asadar, se va inlocui senzorul.

OBSERVATII: Dupa inlocuirea senzorului pentru ca acesta sa fie recunoscut in sistem, va fi necesar sa parcurgem circa 20 Km cu schimbarea treptelor normal pana in 3000 RPM, dupa care vom putea testa vehiculul si la turatii peste 3000 RPM. Eroarea sistemului generata P1000, se va sterga automat dupa parcurgerea a circa 50 Km.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu